Microsoft Select pro vzdělávání

Academic Select Plus

Dne 10. 6. 2009 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky podpisem ministryně PhDr. Miroslavy Kopicové uzavřelo smlouvu Academic Select Plus se společností Microsoft. Tato smlouva navazuje na všechny předchozí smlouvy Select pro vzdělávání, v rámci kterých mohly všechny akademické instituce České republiky získávat produkty společnosti Microsoft za nejvýhodnějších cenových podmínek.

Academic Select Plus je nekonečná smlouva, v rámci které se mohou jednotlivé školy zaregistrovat a následně objednávat licence podle aktuálních potřeb na IT dané školy. Podrobné informace jsou k dispozici na stránkách: 
http://www.microsoft.com/cze/education/licence/academic_select/

K této smlouvě Academic Select Plus se dne 31. 10. 2009 připojila i Univerzita Palackého v Olomouci a každoročně je automaticky prodlužována o další rok.

Instalaci softwarových produktů Microsoft provádějí pověření pracovníci, nejčastěji správci počítačových sítí UP, evidenci a fakturaci u smlouvou určeného Prodejce, jímž je firma AutoCont CZ a. s., vykonává Centrum výpočetní techniky UP.

UPOZORNĚNÍ: Stále platí pravidlo, že prostřednictvím smlouvy Academic Select Plus nelze zakoupit operační systém na nový počítač, protože tato smlouva umožňuje pouze zakoupení upgrade starší verze operačního systému na verzi novější (ať už starší verze byla zakoupena jako verze OEM, či jako „krabicová“ licence).

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)