Helpdesk

Pomoc studentům UP

Pro asistenci mohou studenti UP využít i webový elektronický formulář http://www.helpdesk.upol.cz.

Pomoc zaměstnancům UP

Zaměstnanci Univerzity Palackého by měli přednostně využívat elektronický HelpDesk dostupný po přihlášení na portále UP http://portal.upol.cz.

Uživatelské požadavky zadané do aplikace HelpDesk jsou trvale archivovány a uživatelé se mohou kdykoliv informovat o stavu řešení svých požadavků. Při zadávání nového požadavku uživatelé určují jeho kategorii, která požadavek nasměruje podle nastaveného procesu k odpovědnému řešiteli na fakultě nebo centrální jednotce UP. Kategorie požadavků jsou strukturovány podle přání fakult. 

    Nastavení cookies a ochrany soukromí

    Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

    (Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
    (Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
    (Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)